2011. március 21., hétfő

VV4 Klikk + Dalszöveg

VV4 - Klikk dalszöveg :)



Dalszöveg:


Akarom, hogy tudd a lét a tét hm...
De nem adnám fel, én semmiért.
De csak egy maradhat a legvégén, oh...
Itt túl élni kell...
Itt túl élni kell...


Jó 2011. mindenkit szeretettel köszöntünk itt a való villa,
Young G, Dika, Ani, Jerzy


Jól klikkelj 8x 
Klikkesedjél 8x


Csak rázom a fenekem és húzom a létem,
ilyennek születtem, ilyen a vérem.
Partizz velem és kattanj rám, 
ismerd meg jobban most Szandikát.
Elsőre te nem ítélhetsz meg,
Először kérdezd meg, lehet nem értetted.
Engem az égből ítélhetnek,de hogyha vétkeztem, 
magamat értettem.
Uraim, indulhat az agyban a foci,
úgyis enyém lesz a luxus kocsi.
Minél nagyobb, annál jobban szeretem,
Szandika voltam, csak jegyezd a nevemet!


Jó lenne elrohanni,
Elfutni, elszaladni


De úgyis a végén bent maradok,
Oh...
Nyerni fogok, én nem tagadom.
Oh...


De én végig csinálom,
mert ez volt minden álmom.


Otthon a TV,
Itt bent a villa,
Engem meg illet a sok-sok milla


Klikelj te is és máris nézhetsz,
élőben velem ismét élhetsz,
és ha a klikkben mi együtt vagyunk
sokkal nagyobbat
üt majd a dalunk.


Young-G a 26 sztárja,
láttam a barátodonő is várja,
hogy az éjszakában jön a bele való,
mindenki tudja azt, hogy ki a hunyó.


Junior a zenét összedobta,
A csapatot összehozta.
Szandika, Jerzy, Ani meg a Béci, 
A való világot mindenki nézi.


Akarom, hogy tudd, a lét a tét.
Hm...
De nem adnám fel én semmiért.
De csak egy maradhat a legvégén...
Oh...
Itt túl élni kell.


Jól klikkelj 8x
Klikkesedjél 8x


Szólok én is, nem vagyok néma,
nem érdekel, hogyha leköp az Éva.
Tovább léptem, az életemet szentelem, 
olyan lánynak, aki velem nem szemtelen.


Tudom Jerzy, veled minden rendben,
De én is bent vagyok itt a ketrecben.
Látok én is dolgokat, meg hallok,
A riportszobában mindent bevallok.
Nevezhettek nagyképűnek,
De idebent az emberek megszépülnek.
Úgyhogy vigyázz arra, amit te hallasz, 
nem biztos, hogy azaz erős, akit te annak tartasz.
Gyere kicsi szívem klikkesedj te is,
Még, ha véletlenül rád kerül a jel is.
Érezd azt, hogy a zene összetart,
Minden ember itt jó irányba hajt.


Jó lenne elrohanni, elfutni, elszaladni

De úgyis a végén bent maradok,
Oh...
Nyerni fogok, én nem tagadom.
Oh...

De én végig csinálom,  
mert ez volt minden álmom

Otthon a TV,
Itt bent a villa,
Engem meg illet a sok-sok milla

Na-na-na-na-na-na-na...

Jó aha, aha...
Gyere rázzad! 3x
Csak te rázzad!

Ohh, Anikó, meg a Dika yeah...
Young-G, Jerzy...

Gyere klikkesedj! 2x

Na-na-na-na-na-na-na...



Jól klikkelj...! 8x
Klikkesedjél...! 8x







2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj Luc!!!!!!!Nem szégyelled magad?!Egy csomóhibát találtam benne!!!!!Csalódtam benned!!!X'D

bluc. írta...

Hát igen-igen... elnézést kérek mindenkitől a hibák miatt, de mindenhol megnéztema szöveget, és mindenhol mást adott ki, ezért a fülemre is hallgattam, ami nem volt túl jó, eért az internetet is segítségül hívtam :P